אזור הסחר החופשי
חוקי הפורום
1. אין לפרסם הודעות מסחריות, הודעות אלה תמחקנה ללא התראה.2. פרסמו פרטים שיחסכו שאלות קבועות שיופיעו מייד, דגם מדוייק, מחיר (כן, מחיר, הרי ממילא השאלה כמה תצוץ, וזה לא סוד שמור), גמישות במחיר, תוספות קבועות ותוספות אפשריות.
3. בכותרת ההודעה ציינו את המילה "למכירה" או "מחפש" או משהו בסגנון.
4. כשסיימתם, במזל-טוב את העסקה, ערכו את ההודעה המקורית, והוסיפו לשורת הנושא שלה את המילה "נמכר", אנו נעבור מדי פעם ונמחק את ההודעות הללו.
5. תמונות ברוחב שמעל 400 פיקסל יימחקו, מכיוון שהן גורמות לשבירת מסגרת האתר.
6. אין "להקפיץ" הודעות לשם קידומן לראש הרשימה בתכיפות חריגה (כפי שתראה למנהל הפורום), הודעות ש"יוקפצו" - ינעלו.
לסיכום:
לא מסחרי, כותרת מתאימה, פרטים מלאים ומחיר, תמונה ברוחב מתאים
-
- הכרזות
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
1, 2, 3, 4, 5על ידי Webart » 15 נובמבר 2016, 16:33 - 64 תגובות
- 4548230 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Shmulik1235
02 נובמבר 2021, 13:49
- הזמנת תעודות החבר של הסליק
-
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
על ידי Webart » 02 דצמבר 2009, 23:06 - 0 תגובות
- 157086 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי Webart
02 דצמבר 2009, 23:06
- כללי הכתיבה בפורום הסליק
-
- נושאים
- תגובות
- צפיות
- הודעה אחרונה
-
- חוו"ד על גלוק בן 10-12 שנה
על ידי dolev7 » 05 ספטמבר 2006, 10:21 - 2 תגובות
- 2482 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי BROADAXE
05 ספטמבר 2006, 14:05
- חוו"ד על גלוק בן 10-12 שנה
-
- מעוניין בווינצ'סטר לבר-אקשן 9422
על ידי BROADAXE » 04 ספטמבר 2006, 17:42 - 2 תגובות
- 2190 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי BROADAXE
04 ספטמבר 2006, 22:24
- מעוניין בווינצ'סטר לבר-אקשן 9422
-
- שלום לכולם, עצה והמלצה בנוגע לכלי הגנה עצמית
1, 2על ידי hq4ever » 01 ספטמבר 2006, 23:16 - 25 תגובות
- 13320 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי הצעדן
04 ספטמבר 2006, 11:08
- שלום לכולם, עצה והמלצה בנוגע לכלי הגנה עצמית
-
- Walther P88 - נ מ כ ר !!
על ידי OneManCrew » 03 ספטמבר 2006, 10:20 - 2 תגובות
- 2119 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי OneManCrew
03 ספטמבר 2006, 19:27
- Walther P88 - נ מ כ ר !!
-
- כמה שאלות לפני קניית אקדח + המלצות
על ידי dolev7 » 03 ספטמבר 2006, 11:06 - 5 תגובות
- 7024 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי wroclaw
03 ספטמבר 2006, 12:35
- כמה שאלות לפני קניית אקדח + המלצות
-
- מוכן להשקיע עד 1200 ש"ח
על ידי ofir_royston » 31 אוגוסט 2006, 18:40 - 2 תגובות
- 2373 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי OneManCrew
03 ספטמבר 2006, 10:18
- מוכן להשקיע עד 1200 ש"ח
-
- ניקוי מגירות בבית - פונדה (הנרתיקים נמכרו)
על ידי spy » 03 ספטמבר 2006, 10:03 - 0 תגובות
- 1246 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי spy
03 ספטמבר 2006, 10:03
- ניקוי מגירות בבית - פונדה (הנרתיקים נמכרו)
-
- למכירה אקדח גלוק 17
על ידי ערן ויס » 31 אוגוסט 2006, 13:14 - 0 תגובות
- 1335 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי ערן ויס
31 אוגוסט 2006, 13:14
- למכירה אקדח גלוק 17
-
- taurus pt24/7
על ידי דידי » 30 אוגוסט 2006, 11:59 - 0 תגובות
- 1201 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי דידי
30 אוגוסט 2006, 11:59
- taurus pt24/7
-
- החלפה - טנפוליו LIMITED
1, 2על ידי Spider » 22 אוגוסט 2006, 09:35 - 18 תגובות
- 9031 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי benbenam
30 אוגוסט 2006, 07:36
- החלפה - טנפוליו LIMITED
-
- מוכר חליפת קליעה (מחיר מתנה)
על ידי Sergey Richter » 29 אוגוסט 2006, 14:23 - 2 תגובות
- 2086 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
30 אוגוסט 2006, 06:11
- מוכר חליפת קליעה (מחיר מתנה)
-
- למכירה עבור חבר - פארא 9 + 0.45
על ידי נועם » 22 אוגוסט 2006, 21:43 - 3 תגובות
- 2100 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
29 אוגוסט 2006, 14:19
- למכירה עבור חבר - פארא 9 + 0.45
-
- מחפש גלוק19c
על ידי boom » 27 אוגוסט 2006, 13:33 - 1 תגובות
- 1630 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי advocate
29 אוגוסט 2006, 13:33
- מחפש גלוק19c
-
- למכירה ברטה 84F
על ידי emergency » 29 אוגוסט 2006, 11:25 - 0 תגובות
- 1226 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי emergency
29 אוגוסט 2006, 11:25
- למכירה ברטה 84F
-
- מעוניין באקדח
על ידי K_l » 29 אוגוסט 2006, 10:05 - 0 תגובות
- 1177 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי K_l
29 אוגוסט 2006, 10:05
- מעוניין באקדח
-
- למכירה F.N. בלגי- עבור חבר
על ידי ג'וקר » 28 אוגוסט 2006, 22:42 - 0 תגובות
- 1261 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי ג'וקר
28 אוגוסט 2006, 22:42
- למכירה F.N. בלגי- עבור חבר
-
- מעוניין לקנות גלוק 17c או 19c
על ידי mozexer » 17 אוגוסט 2006, 19:35 - 2 תגובות
- 1993 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי יוסי גרעיני
28 אוגוסט 2006, 16:35
- מעוניין לקנות גלוק 17c או 19c
-
- למכירה בהזדמנות אחרונה לפני מסירה
על ידי רונןש » 27 אוגוסט 2006, 15:00 - 0 תגובות
- 1451 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי רונןש
27 אוגוסט 2006, 15:00
- למכירה בהזדמנות אחרונה לפני מסירה
-
- גלוק 19 עם קומפנסטור
על ידי אסף שחר » 27 אוגוסט 2006, 10:18 - 0 תגובות
- 1261 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי אסף שחר
27 אוגוסט 2006, 10:18
- גלוק 19 עם קומפנסטור
-
- למכירה: טנפוליו "מוסד"
על ידי guyg » 26 אוגוסט 2006, 01:26 - 0 תגובות
- 1317 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי guyg
26 אוגוסט 2006, 01:26
- למכירה: טנפוליו "מוסד"
-
- למכירה סמיט אנד ווסון 9 ממ מיוחד !!
על ידי aviariav » 23 אוגוסט 2006, 19:24 - 0 תגובות
- 1188 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי aviariav
23 אוגוסט 2006, 19:24
- למכירה סמיט אנד ווסון 9 ממ מיוחד !!
-
- למכירה בהזדמנות...
על ידי exodus » 16 יולי 2006, 16:13 - 2 תגובות
- 2338 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי exodus
23 אוגוסט 2006, 17:41
- למכירה בהזדמנות...
-
- קולט 45 למכירה
על ידי יוחאי רז » 20 יוני 2006, 16:22 - 7 תגובות
- 3727 צפיות
- הודעה אחרונה על ידי יוחאי רז
23 אוגוסט 2006, 17:31
- קולט 45 למכירה
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
הרשאות הפורום
אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה